مرکز آموزش عالی آزادگان نیر اردبیل

بازدید فرماندار محترم شهرستان نیر از مرکز آموزش عالی آزادگان

امروز سه شنبه مورخ 1398/08/28 جناب آقای مهندس امامی فرماندار فرهیخته و مردمی شهرستان نیر در ساعت 11 صبح در مرکز آموزشی عالی آزادگان نیرحضور یافتند. در این دیدار صمیمی، مهندس امامی از مجموعه های آموزشی، آزمایشگاه، آمفی تئاتر، سالن جلسه، کتابخانه، سایت کامپیوتر، سرای دانشجویی، سلف سرویس، فضای ورزشی و محوطه مرکز بازدید نمودند.

 

مهندس امامی همچنین با حضور در اتاق‌های سرای دانشجویی از نزدیک با دانشجومعلمان دیدار کرده و با آنان به گفت و گو پرداختند. ایشان با حضور در نماز خانه مرکز، در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت کردند.

 

فرماندار محترم شهرستان نیر با دانشجومعلمان مرکز نشست صمیمی داشتند. در این نشست صمیمی که کارکنان و مسئولان مرکز نیز حضور داشتند با اشاره به اهمیت شغل معلمی به لحاظ سیاسی، اجتماعی و...، این شغل را شغلی بسیار شریف و در عین حال بسیار پر اهمیت و خطیر دانستند و از دانشجو معلمان خواستند همواره به علم روز مسلح باشند. ایشان در پایان این نشست برای دانشجو معلمان و کارکنان مرکز از خداوند متعال عاقبت به خیری را خواستار شدند.

 

در ابتدای این نشست، دکتر شایگان‌اصل ضمن عرض خیرمقدم به فرماندار و هیئت همراه و تشکر از ایشان بخاطر حمایت بی‌دریغ از دانشگاه فرهنگیان نیر و دانشجومعلمان این مرکز، در سخنانی کوتاه با اشاره به کمبودها و مشکلات مرکز آزادگان، اظهار داشتند در صورت توسعه‌ی فضای دانشگاه فرهنگیان در این مرکز، امکان جذب بیشتر دانشجومعلم در سال‌های تحصیلی آینده را خواهد داشت.


نظرات کاربران