محمدباقری وکیل آباد
عنوان پست سازمانی : کارشناس مسئول منابع انسانی و امور عمومی
شرح وظایف:
.1 تقستتیم کار بین کارکنان زیر مجموعه و نظارت بر حستتن اجرای وظایف آنان و همکاری در برنامه ریزی وستتاماندهی نیروی انستتانی واحد تابعه
دانشگاهی
.2 بررسی، کنترل و پاراف پیشنویسهای تهیه شده توسط کارکنان امور اداری و ارائه راهنمائیهای لازم به آنها در انجام هر چه بهتر وظایف محوله؛
.3 پیگیری مصتوبات واحد تابعه دانشتگاهی و پردیس دانشتگاهی و مدیریت امور پردیس های استتان تا حصتول نتیجه با همکاری عوامل ذیربط در
صورت صلاحدید مسئول مافوق؛
.4 بررستتی فرمهای مربوط به نقل و انتقال کارکنان اداری و اعضتتای هیات علمی در زمان تعیین شتتده و ارائه آنها بهکمیستتیون مربوط به نقل و
انتقالات در استان با هماهنگی پردیس متبوع جهت تصمیمگیری نهایی؛
.5 رسیدگی به درخواستهای مربوط به خرید خدمت ، بازنشستگی کارکنان اداری و آموزشی و مأموریت کارکنان طبق اختبارات تفویض شده؛
.6 بررسی و کنترل کلیه احکام صادره از نظر انطباق با مقررات در سطح واحد تابعه دانشگاهی و تایید خلاصه پرونده کارکنان ؛
.7 بررسی وضعیت حضور و غیاب کارکنان و تائید لیستهای حقوق و مزایای از نظر انجام وظایف آنان؛
.8 اجرای آرای صادره توسط واحد رسیدگی به تخلفات اداری در خصوص کارکنان اداری و آموزشی؛
.9 اجرای دقیق قوانین و مقررات و د ستورالعمل های مربوط به بازن ش ستگی و ر سیدگی به تقا ضای کارکنان متقا ضی بازن ش ستگی در واحد تابعه
دانشگاهی ؛
.11 نظارت بر تهیه لباس خدمتگزاران، سرایداران، و نگهبانان و اهتمام لازم جهت نگهداری اسناد مالکیت و شناسنامه وسایل نقلیه موجود در واحد
تابعه دانشگاهی با همکاری پردیس ؛
.11 نظارت، پیشبینی و تهیه نیازمندیهای سالانه واحد تابعه دانشگاهی از نظر تدارک و سایل، لوازم، ملزومات و و سایل نقلیه و سوخت مورد لزوم و
سایر موارد براساس تقاضاها و پیشنهادهای مربوط با رعایت مقررات و تصویب مسئولان مافوق؛
.12 شرکت در کمیسیونها و جلسات مربوط به امور انسانی و عمومی
.13 تمهید زمینه های اجرایی بخ شنامه ها و د ستورالعملهای لازم در زمینه شغل مورد ت صدی و ابلاغ به واحدهای ذیربط و دقت لازم جهت ح سن
اجرای آنها؛
.14 تهیه پیشنویس مکاتبات و گزارشهای لازم؛
.82 انجام سایر امور ارجاعی مربوط در صورت لزوم.